20 September 2013

Heaven and hell today....

Yes that what it felt like, had a fantastic massage for 90 minuts, the usual hot spots and then with hot herbs...really really good for me and my shoulders.....and then what did I do.....shopping and I was so tired and I felt very confused, warm and it was very hard trying to concentrate. I was totally dead when I arrived home so massage and shopping the same day was not a very good idea.....never again!!!




"Stones of love"

Var på min massage idag, hela 90 minuter underbart för rygg och mina onda axlar......efter massagen får man heta örtkuddar pressade mot kroppen. riktigt skönt. Efter detta åkte jag och handlade i Burlöv, kände mig trött förvirrad och helt slut, väl hemma störtade jag i säng en stund. Får man en behandling ska man se till att åka hem, dricka och vila....kom ihåg till nästa gång!!!

Have a really good weekend!!

No comments:

Post a Comment