06 November 2013

Time out

Sorry to say but I am taking TIME OUT dont know when I will be back but not too long I hope, I am about to operate my right shoulder...I know I have to train it a lot after the operation.....

I have to struggle..

From the garden today....






Operationen närmar sig och jag behöver vila mina spända axlar från data och även Ipone, men den finns utifall, ska bli skönt när detta är över så jag kan börja måla igen och kanske som jag känner nu flytta till nya marker.......behöver göra något nytt, inte för att jag inte har gjort massor av nya saker men nu behövs det igen.......rotlösheten börjar värka i olika skepnader.....ja vi får väl se....att börja skapa kanske gör skillanden?!??

Take care se you later
Sköt om er tills vi ses igen.....kram!!

No comments:

Post a Comment